Lördag. (mobil inlägg)

Hejsan. Förlåt för att det blir inlägg från mobilen idag. Har inte tillgång till någon dator just nu. Hoppas ni mår bra! Jag mår helt okej. Har knappt haft ont idag så det har varit skönt. Däremot känns det som om stumpen är en bly klump eller något. Jätte tung och svårt att röra den. Vet inte varför det är så. Jaja.. Nu tittar jag på filmen bröllopsduellen och efter det ska jag nog försöka sova. Är ganska trött och så måste jag dessutom vakna tidigt imorgon. Mamma börjar jobba klockan 7 redan och behöver jag hjälp med något så måste hon hjälpa mig super tidigt. Jösses! Men sen kan jag i och för sig somna om igen. Hihi! Och då tänker jag sova hela förmiddagen imorgon! Hoppas det inte gjorde något att de blev ett inlägg från mobilen och hoppas det går att läsa ändå och att det inte blir allt för jobbigt när det inte finns styckeindelningar. Ska försöka skriva från en dator imorgon. Och så hoppas jag verkligen att jag får tillbaka min och att den funkar som den ska. God natt med er! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0