Väntar och väntar...

Hejsan!
Tänkte skriva lite snabbt här nu.
Sköterskan här på avdelningen har pratat med narkosläkaren om mitt kaluim och så, det blir omläggning trots allt. Det är ju super skönt!
Så nu väntar jag. Känns som en evighet men dom hade tydligen sagt runt lunch så jag hoppas det blir snart då?

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att tiden ska kännas lite fortare. Funderar på att kolla på något avsnitt av Huset fullt.  Kan ju och för sig kolla så långt jag hinner! Smart jag är!

Hoppas ni har en fin dag! Kramar!

Kommentarer
Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det, IVF 2012 <3

Hej hej, hoppas allt är bra? :).



Jag har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Just nu har jag igång tävlingar om Personlig almanacka, Goodiebags, Eyelash serum, underkläder från Abecita, m.m! Tävlingarna hittar du i menyn samt i fliken Pågående Tävlingar.



Har nya tävlingar varje vecka nu fram till Jul, så passa på att vara med!



Kika gärna in & se om det är något som intresserar dig :)



Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt!



Ha det gott,

Kram Nathalié

2011-10-26 @ 13:48:53
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: Marie Johansson

Hej Saara,

Tack för dina värmande ord. Var tvungen att slå upp din sjukdom då jag aldrig hört talas om den. Fin bloggsida du hade! Alltid orättvist när ens barn går bort innan sina föräldrar, dumt att nån ung går bort, men fina änglar var dom redan utan vingarna. Jag mår relativt bra och hoppas du gör detsamma.

Kram Marie

2011-10-26 @ 15:26:32
URL: http://tobiasholmen.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Hej,

Jag har en tävling uppe där man kan vinna ett smink-kit!

Det vore jätteroligt ifall du ville vara med :)



Direktlänk: http://getfitordietryin.blogg.se/2011/october/vinn-smink-kit-pagar-till-3-november.html

2011-10-26 @ 19:20:53
URL: http://getfitordietryin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0