Torsdag!

Tänkte skriva en kortis innan jag åker till sjukhuset. Taxin kommer 14:55. Hoppas den kommer i tid.
Är jätte trött idag. Vaknade runt halv elva för dom skulle komma från Assitens bolaget Olivia idag. Har inte berättat det tidigarei bloggen men jag ska få assistent hjälp om dagarna. Så vi har pratat lite om det.

Frågade b.la hur man skulle gå vidare nu. Och nu har jag kommit såpass långt att jag ska ansöka om assistent. Det är typ att skriva en jobbannons och sen se om någon nappar på det. Jag skriver alltså mina krav på vad jag vill att assistenten ska ha för intressen, ålder och så. Det är spännande!

Sen har jag även skrivit på en kontrakt. Så ser det ut:



Dock ser ni inte vad som står. Hehe strunt samma!

Sen efter det så kom mormor hit och hjälpte mig lite. Hon hade köpt med lite mat till mig. Snällt av henne!
Hehe dock lite mycket att äta. Förstår inte varför gamlingar vill att man ska äta så mycket? Höhöh!
Söta mormor!

Detta vart min lunch:



Så nu är jag mätt! Och nu ska jag avrunda detta inlägg och fortsätta packa det sista. Även ta mina klockan 14:00 mediciner.
Sen är det bara att vänta på taxin.
Hade gott på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0