Onsdag..

God kväll!
Vad tiden går fort. Det är redan kväll och jag har inte gjort någonting idag. Mamma har jobbat och Sanna har varit i skolan, så jag var hemma själv ett tag.
Jag har bara tagit det lungt. Läst och kollat på TV.

Läser en jätte bra bok av Katarina Von Bredow. Den heter Expert på att rodna. Hennes böcker är verkligen jätte bra! Hon skriver böcker om många olika ämnen. Dom är intressanta, roliga och ganska lätta att läsa. Det är perfekta böcker till tonåringar.



Sen när mamma kom hem så käkade jag lite sallad och satte sen på datorn. Det första jag gör är att kolla min mail och ser då att jag har fått mail igen från klarna (ang datorväskan)
Det verkar bara vara en massa krångel. Mamma blev irriterad och ringde till dem och pratade med dem. Tror det är 3e gången hon ringer till dem.
Dom verkar inte riktigt veta vad dom håller på med där... Suck!

Nu ska jag kolla runt lit epå möbler på nätet och sen kolla på Bonde söker fru. Tycker årets säsong är bra av det! hehe!

Bjuder på en bild från tidigare idag. Bozz tog ett gämfota hopp och hamnade i min säng. Gullehund!


Kommentarer
Postat av: Vicky från Finland

gillade också den boken :)

2011-10-11 @ 13:46:19
URL: http://hellouvicky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0