Måndag!

Hejsan!
Måndag. Ny vecka och nya tag. Mina veckor ser ju i och för sig vädligt likadana ut. Hehe!
Jag vaknade klockan 06:10 idag. Anledningen är för att mamma skulle jobba. Käkade lite frukost och somnade sen om när mamma och Sanna åkte.
Drömde en skit konstig dröm på förmiddagen. Kommer t.om ihåg den nu.

Drömde om en sköterska här på avdelningen. Fast i drömmen jobbade hon på operation. Och jag visste inte hur hennes hår såg ut. (För på operation har dom oftast mössor)
I alla fall. I drömmen så mötte jag henne sen utanför sjukhuset och sköterskan hade privata kläder och då var hon klädd och sminkad i svart med nitar och svart hår!


Det var en lite rolig dröm. Höhöh! Vart chockad i drömmen och sen vaknade jag.
Sen kunde jag inte somna om. Så jag käkade lite och gjorde mig i ordning för att åka till sjukhuset. Taxin kom som vanligt 12:20.
Sen har jag bara kollat på TV. Kändes lite onödigt att komma hit så tidigt för jag gjorde egentligen inget speciellt. Vet om att lymfterapeuten inte är här just nu för hon gör en annan grej. (Det är egentligen därför jag åker in tidigt för massagens skull)
Dock berättade hon att hon kommer jobba lite då och då. Så åker jag in så kan man ju alltid hoppas att hon är på jobbet. Men inte idag!  En annan gång kanske.
Sen hade jag hoppats på att kunna prata med kuratorn om lite saker men hon vart tvungen att gå på annat. Så det är väl samma där - En annan gång kanske.

På eftermiddagen tog man prover på mig. HB låg bara på 74 så jag har fått två påsar blod. Andra påsen tog slut nyss. Och nu droppar desferalet på. Det kommer bli klart imorgon på kvällen. Tråkigt att det tar så lång tid.



Tomt!

Vet ni vad? Mitt kalium värde låg bra idag. Det är ju härligt!

Nu ska jag kolla runt lite på andra bloggar fram till Pengarna på bordet börjar. Sen efter det ska jag nog kanske försöka sova.

Imorgon hämtas troligen min dator hem! Yeah!


Kommentarer
Postat av: Princess<3

vad är din sjukdom? asså vad är det för symntom? kämpa på tjejen!

2011-10-19 @ 13:08:22
URL: http://Princessie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0