Lördag!

Hejsan på er!
Nu är det helg och det är skönt. Vet inte riktigt vad helgen har att erbjuda. Kommer nog ta det lungt som vanligt.
Har precis kollat på reprisen av Idol.  Såg inte hela programmet igår för åker alltid hem från sjukhuset klockan åtta, då det börjar. Det innebär att jag alltid missar typ halva programmet.
Denna gång var det Emil Elton som åkte ut. Det gjorde mig ingenting. Tyckte inte han var så speciellt bra. Dom jag hejar på mest är Moa och Molly.

Vilka hejar ni på?


Det är väl det jag har gjort idag. Är hemma ensam just nu.
Känner mig lite nere just nu om jag ska vara ärlig.  Har svårt att vara glad. Det beror på att jag igår fick reda på att omomläggning nästa vecka är på onsdag istället för tisdag.
Det gjorde mig jätte ledsen.  Jag vet att jag inte ska ta ut något i förskott men det har nästan aldrig varit bra hittills på tisdagen. Och nu måste jag vänta ända till onsdagen.
Det känns även surt att omläggningarna blir väldigt täta om dom bestämmer sig för att jag ska lägga om på fredagen som vanligt.
Jaja. Nog babblat om det. Vet att det inte hjälper att vara ledsen men jag kan ändå inte låta bli...



Bild från igår på en trött Saara. Hade ganska nyligen kommit tillbaka från uppvaket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0