Liten uppdatering..

Hejsan!
Tänkte skriva lite snabbt bara. Väntar på mamma som ska komma till sjukhuset.
Har haft min omläggning nu och kom tillbaka till avdelningen för lite mer än en timme sen.. Skönt att jag inte har haft så ont idag efter!
Dock mår jag lite illa, är hel röd i ansiktet (?) och har någon konstig smak i munnen. Så det jag får i mig smakar lite konstigt.
Har bara druckit lite efter och ska nu käka lite. Det blir potatisbullar och bacon här. Det är inte det godaste men det går att äta.

Nu ska Jag avrunda.
Detta blir det ända inlägget idag. Åker ifrån sjukhuset klockan 22:00 och är hemma mellan 22:30 och 23:00. Då tänkte jag göra mig i ordning för att sova. Är ganska trött.

Och imorgon ska jag försöka efterlysa min dator. Den är ännu inte tillbaka och jag vet inte hur länge det har gått nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0