Tillbaka!

Kom tillbaka från operation och uppvaket runt 13:00 om jag inte minns fel.
Jag har gjort min omläggning. Alltså ingen operation. Omläggningen gick väldigt bra fick jag höra. Blödde inte speciellt mycket. Det är ju skönt!
Jag hade inte mer ont än vanligt heller. Alltså har det varit en väldigt bra omläggning!
Däremot har jag märkt att det vätskar i jumsken. Det känns väl inte så där jätte kul att det redan kommer igenom några timmar efter man har lagt om. Då blir jag bara orolig inför helgen. Tänker "Om det ser ut såhär nu, hur ser det då ut imorgon eller på söndag?"
Jag vet att jag inte ska tänka så, men jag kan inte låta bli.

Nu ska jag nog vila en stund innan mamma kommer. Kände mig ganska pigg när jag kom tillbaka till avdelningen men nu börjar jag känna mig seg. Hehe!



Bilden och ljuset gör sig inte rättvist med verkligheten (ser ännnu rödare ut än på bilden) men ser ni vad jag bli röd i ansiktet av narkosen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0