Söndag..

Söndag söndag.
Snart är helgen slut. Min helg gick fort tycker jag.
Sov till lunch. Okej.. Klockan var nog till och med mer än så.  Jag kunde inte somna inatt. Fick ingen ro.
Då blir det lätt att man ändrar om på sömn "tiderna".

Den tid jag har varit vaken så har jag hjälpt mamma lite att städa här i rummet. Plockat i bokhyllan har hon gjort och jag har mer rensat sakerna vad jag ska kasta och så. Hittade mina gamla omdömen från när jag gick i sjuan och åttan.  Det var kul att läsa och en massa gamla minnen kom upp. Det var nog mina bästa år i skolan när jag gick i högstadiet.



Detta skrev min idrottslärare. Jag tror jag gick i åttan då. Det var en himla rolig lärare. Vi skoj retades mycket med varandra och även en tjej till i klassen. Du kanske vet vem du är?
Och jag minns att klassen hade bugg på någon lektion och han tyckte att jag och andra tjejen skulle bugga med. Fast det blir rullstolsbugg då. Om jag inte minns fel så testade vi det! Hihi!


Nu ska jag kolla runt lite på nätet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0