Onsdag..

Hejsan på er!
Hoppas ni mår bra. Jag mår helt okej.
Just nu spelar jag runescape med syrran. Alltså vi spelar på varsin "gubbe". Är det förresten någon av er som brukar spela det?



Den med svärdet är jag och så är det syrrans gubbe åt vänster (magi).
Är det någon mer som spelar så heter jag Lady_cat91. Heja om ni möter på mig!
Spelar ni inte än så är det ett tips på spel. Det är på engelska men man lär sig ganska lätt. Klicka här för att komma till sidan.

Jaja.. Annars vet jag inte vad som händer idag. Tänkte eventuellt ha en film dag. Finns två filmer mamma har lånat som jag inte har sett. Kanske ska passa på sen innan dom ska lämnas tillbaka.



Har ni sett dem? Är dem bra?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Har sett hur¨många lingon finns det i världen,den e jätte bra :)

2011-11-02 @ 14:38:22
Postat av: MalinWallin

Du får jätte gärna ställa en/flera frågor i min frågestund här: http://www.nattstad.se/MalinWallin?id=2016509



Ha en bra kväll! :D /Malin.

2011-11-02 @ 16:42:09
URL: http://nattstad.se/MalinWallin
Postat av: lina

Hoppas allt är bra med dig!! :)

2011-11-02 @ 20:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0