Onsdag!

Onsdag idag då!
Har käkat lunch som fick bli Kantarell mackor. Fast enligt mamma så är det Kantarell toastmackor. Vad är skillnaden? Haha! Det var i allafall jätte gott.



Gillar ni svamp?

Efter det så har jag kollat igenom en hög ansökningar av folk som är intresserade att jobba som assistent åt mig. Det känns lite lustigt att jag ska läsa igenom och välja ut. Och sen ha möte med dom som är intresserade. - Men kul är det och väldigt spännande!

Jag funderar på om jag ska dela upp dem jag har fått nu i två - tre olika högar. Dom jag gillar mest i en hög och dom jag gillar mindre i en hög. Eventuellt göra en hög till dom som är "okej".

Nu ska jag kolla på Supernanny som börjar. Ganska kul att se, och hon är ju så duktig den där "nannyn".





Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att du ska få assistent, blir säkert jättebra. Kul att få titta genom ansökningar, hoppas du får vara med på intervjuer också :) Hade gärna sökt om ja bott närmre.

Kram C

2011-11-09 @ 18:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0