Lördag..

Hej på er!
Orkade inte skriva igår för var så trött och dåsig.
Hade omläggning strax efter halv nio. Jag var dit på OP kvart över åtta och fick sen vänta i förberdelserummet. Vet ni hur sakta tiden känns när man är där och väntar? Jösses alltså!
Sen tyckte jag det var lite konstigt att dom ringde från OP och säger att jag kunde komma kvart över åtta i stället för halv nio som tiden var från början.
Sen kommer man dit och då får man ju ändå sitta och vänta. Då blir ändå tiden typ halv nio. Varför ändrar man då?
Hmm..

Jaja.. Omläggningen gick väl inte sådär jätte bra. Det blödde en del ur stumpen. Dom kunde inte "uppskatta" hur mycket.
Och på uppvaket hade jag väldigt ont så där fick jag stanna lite längre än vad jag vanligtvis brukar göra. Jag tror värken beror på att dom har fått dragit åt lite med lindorna nu när jag blödde denna gång.
När jag kom tillbaka till avdelningen så sov jag en stund och sen kom mamma förbi.
Fick reda på att jag inte kunde åka hem igår p.ga att blodvärdet vart för lågt. Det låg bara på 69.
Det gjorde mig lite sur men samtidigt förstår jag att har man så lågt så kan man ju inte åka hem över helgen för då skulle det förmodligen vara ännu lägre på måndag.
Så har har varit kvar över natten. Min fredagkväll spenderade jag genom att kolla på TV. B.la Idol och så var det någon film jag såg. Moa var ju super duktig igår. Hennes låt tycker jag är jätte bra! Sen var det kul att Oleg med låter elektropop sjöng. Hehe!








Nog pratat om gårdagen.. Ringde ganska nyligen och beställde en taxi hem. Den kommer 18:10 så då har nog mitt dropp gått klart.
Annars får dom väl koppla bort den. För nu ska jag hem! Stannar inte en minut sen efter det. Hohoh!

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu för att få tiden att gå. Hm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0