Jag tycker till om Idol...



Om Idol.. Nu kommer säker alla Robin fans hata mig. Men det struntar jag i. Det är fritt fram att ha åsikter och jag vill dela med mig om mina.
Kollade på reprisen av Idol idag. Hoppades på att Robin skulle åka ut. Visst han är duktig men, jag vet inte. Tycker det är lite fusk att han är med. Han har redan släppt skivor, uppträdit mycket m.m.. Visserligen i pojkgrupp men ändå. Han vet förmodligen vad allt handlar om.




Robin. Och Robin i gruppen What's up.




Nej.. Tycker han ska bort! Jag upplever Robin som om han tror att han har en "jätte" röst och är en stor artist. Men egentligen är han inte så märkvärdig (enligt mig). Jag tycker det finns andra som har varit mer speciella. Dom borde få chansen! Fast jag tror tyvärr risken är stor att Robin tar hem det hela...



Som sagt.. Detta är min åsikt om det hela. Men alla har ju olika åsikter. Skulle vara kul och veta vad ni tycker och om ni har någon åsikt! Dela gärna av er isåfall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0