Home sweet home!

Hemma nu. Har i och för sig varit hemma sen klockan sju ungefär.
Har bara kollat på TV och tagit det lungt. Mår inte sådär jätte bra. Känner oro för något men jag vet inte riktigt vad. (?)
Sen har jag ont till och från i stumpen. Allt från skavningar, bränn känsla, någon som skär, dunkande och molande.
Det är lite jobbigt. Ibland kommer alla känslor på en gång, sen kan någon känsla försvinna och sen komma tillbaka os.v.. Det är fruktansvärt jobbigt och det gör mig lite ledsen. Det är inte kul att ha ont!
Sen känns det som jag har feber. Ont i huvudet och hängig. Tog och kollade tempen men jag litar inte riktigt på vår termometer här hemma. Första gången visade den 37,4 och andra gången 36,8 (tog två gånger på rad)

Jaja.. Vilket tråkigt inlägg det blev. Nu ska jag kolla runt på nätet och sen försöka sova. Känner mig ganska trött men får ingen ro till att sova.
Då känns det bara värdelöst att försöka. Allting blir bara ännu värre då.

Hoppas ni har en fin natt! kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Sara!

Jag undrar om "stumpen" kommer läka någon gång? Det verkar jättejobbigt med alla omläggningar och all tid på sjukhus. Kram M

2011-11-06 @ 21:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0