God natt!

Skriver nu ett inlägg innan jag ska fortsätta kolla runt på nätet snabbt och sen efter det försöka sova.
Har inte gjort något speciellt sen jag skrev sist så vet egentligen inte vad jag ska skriva.
Något förslag?
Jag har plockat lite här runt sängen och packat lite inför imorgon då jag ska till sjukhuset igen.
Sen har jag löst sån där "bokstavs röra" där man letar efter ord. Tycker det är ganska kul faktiskt!
Köpte en sådan tidning för ett tag sen med massor av såna. Nu menar jag inte dom där Kors&tvärs eller något sådant. Utan det är bara sökord.



Nästa nummer har kommit ut i butiker nu så ska köpa den med sen. (någongång) Haha!
Jaja, nu ska jag fortsätta med det jag gjorde och sen sova.
Åker lite tidigare imorgon för har tandbehandling klockan 15.00.
Det kändes lite surt att jag behövde ändra om taxin. Jag menar, jag åker 14:55 imorgon och är där runt halv fyra. Kunde dom inte komma då från tandvården? Det handlar ju bara om en halvtimma. Men nope!
Så jag måste åke tidigare och det fanns ingen taxi typ 14:20 - 14:30 utan jag åker kvart i två. Blä!
Men aja det är bara att stå ut. Det är egentligen ganska sällan jag har tandbehandling ändå. Hehe!

Natti natt! Hoppas ni sover gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0