God kväll!

God kväll på er!
Är på sjukhuset nu. Kom hit vid fyra tiden. Vart en halvtimme senare än vanligt men det gör inget. Det var en ny chaufför så det var nog därför.
Det är lite drygt när ingen är hemma mer än jag och taxin kommer. Dom gamla chaufförerna vet om att det bara är att kliva in när dom kommer (även om det skulle vara någon hemma för det vet ju inte dom om) men dom nya vet inte det så jag får skrika: KOM IN! Utav bara helsike. Haha!
Som idag. Då fick jag göra det. Rösten sprack till och med så jag började även skrika: HALLÅ?!
Det var lättare att skrika det. Hehe!
Men till slut kom dem in och jag åkte iväg.

När jag kom fram så tog man prover som vanligt. Mitt HB låg på 85. Det är lite sådär på gränsen till blod men jag slapp det denna gång. Väldigt skönt det!
Och mitt kalium låg på 5,3. Det är lite högt men läkarn tyckte inte resonium behövdes. Nåja..
Annars har jag inte gjort nå mer idadg. Kollat på TV, pysslat lite och duschat inför morgondagens omläggning.
Duschen gick okej men jag hade lite ont mot slutet så det var skönt att komma tillbaka från sängen.

Mitt pyssel jag håller på med denna gång är en penn "burk" som jag gör om. Man kan säkert ha den som kruka eller något också. Den hade en bild först men tröttnade på den så målar den nu vit i Hobby lack färg och sen kanske det blir någon text på. Ska visa den sen när den blir klar.



Så såg den ut innan. Tråkig och bilden var dessutom väldigt sne. Synd dock inte på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0