Fredag!



Fredag den 11/11-11. Ja... Varför gör vissa en sån stor grej av det? Jag förstår det inte. Det är ett annorlunda datum som inte sker så ofta. Men det är ju inte mer än då.. Vad är grejen?

Eller vad säger ni? Hoppas ni har haft en bra fredag. Min har varit som vanligt.
Natten till idag var ju rätt värdelös måste jag ju säga.  Piggnade till då jag skulle släcka och sova så jag somnade super sent. Klockan vart väl runt si sådär 02.30. (Jag skojar inte)
Sen vaknade jag hela tiden. Hade jag inte ont så var det något dropp som väckte mig. Vart ganska jobbigt. På morgonen runt sju - åtta så var jag jätte trött och hade väldigt ont. Allt kändes bara jobbigt.  Det ända som höll mig på någorlunda humör var att jag visste att jag snart skulle få lägga om. Jag hade tid till OP 08:15. Visserligen var vi en kvart försena men det gick bra ändå.
Var så skönt att komma dit och veta att man ska lägga om och få nytt! Ni skulle känna den "känslan".
Dessutom tycker jag det är väldigt skönt att bli sövd. Kanske låter hel knäppt men jag tycker det. Haha!

Efter omläggningen så hade jag inte så där ont som jag hade i tisdags. Visst hade jag ont men det var inte så mycket mer än vanligt vilket var väldigt skönt.
När jag kom tillbaka till avdelningen så sov jag fram till runt klockan 17:00.  Var jätte trött verkligen. Blir ju alltid trött efter narkosen. Men sen om man får mycket smärtstillande och så efter så kan det göra mig tröttare. Sen tror jag att min ganska såsömnlösa natt gjorde att jag också var väldigt trött.

Mamma kom och hjälpte mig lite och sen har jag bara kollat på TV för att få tiden att gå. Kollade på Spy Kids 2. Haha det var så länge sen man såg dem filmerna!  Minns att jag tyckte dom var jätte bra då jag var yngre. Fast det tycker jag i och för sig fortfarande.
Strax efter åtta åkte jag hem. Hemma har jag inte gjort så mycket. Kollat på Idol typ och nu tänkte jag snabbt kolla runt lite på nätet och sen försöka sova.  Får se hur det går med tanke på den sömn jag redan har fått idag. Hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0