Svar!

Fick en fråga förut som jag tänkte svara på.



Varför var du tvungen att amputera bort ditt ena ben?

Svar: Innan jag amputerade gjorde jag en väldigt stor operation för att hjärtat var så belastat. Efter den operationen kan man ungefär säga att benet vart så fruktansvärt svullet, cirkulationen var väldigt dålig och jag hade så ont.

Det är fortfarande väldigt svullet just nu och har fortfarande väldigt ont. Men minns då b.la att jag hade det så jobbigt att jag satt upp så fick folk bulla upp med flera kuddar under benet så det hamnade i högläge. Sen har jag ett minne (vet inte om det stämmer) av att cirkulationen var så dålig att tårna och foten skiftade lite mörkare färg.


Kommentarer
Postat av: Terese♥

Svar på kommentar: JA tack jag tycker fler ska börja tänka på det sättet att vi faktiskt bara lever en gång!



Tycker du är otroligt stark som vågar gå ut och svara på kommentarer mm.. stort gjort och du vågar va den du är hur det än blir.

Stora kramar

2011-05-14 @ 20:03:33
URL: http://terese.werkelin.blogg.se/
Postat av: anon

Tycker att du är stark som kan berätta om allt. Jag har en fråga och jag hoppas att du inte känner dig stött av den.

Skulle du kunna tänka dig att lägga upp en bild för att visa hur det ser ut? Förstår fullständigt om du inte vill det, men det skulle vara fasligt intressant att se.

2011-05-16 @ 11:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0