Jorden gå under på lördag?

Vad tycker ni med det här att jorden ska gå under på lördag?
Själv så tror jag verkligen inte det. Känns mer som om det är en gammal gubbe på 89 år som sitter och hittar på allt. Han menar på att det har gått exakt 7000 år sedan Noak seglade ut med arken.







Ja, själv så tror jag inte på det här alls och tycker det är lite löjligt att han säger att allt står i bibeln om detta. Tycker väldigt synd om små barn som kanske får höra detta på något sätt och tror på det och folk som är rädda för just döden och har ångest för sådant. Det måste ju vara hemskt!




Han verkar ju tro sten hårt på detta men jag tycker själv att det är inget man ska oroa sig över. Undergångarna har förutspåtts flera gånger förut och inget har hänt. Senast skulle världen "gå under 21 maj 1994"...

Enligt mayakalendern kan katastrolfala händelser ske 2012...

(OBS: Vill säga också att det är absolut inget fel med att vara troende. Jag har absolut inget emot dem som är det!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0