God natt!



Hoppas jag får en god natt sömn.. Känns som jag kommer få vakna några gånger inatt och dricka. Jag är jätte törstig hela tiden. Vet inte alls vad som har tagit åt mig? Känns som jag vill dricka hela tiden. Att alltid ha den känslan av att något rinner ner i magen. Skumt!
Jaja, måste jag dricka så måste jag väl det. Inget att göra åt saken.

Imorgon bär det av till sjukhuset igen. Ska bli skönt att åka dit. Och då ska jag ta upp att jag dricker hela tiden.
Får INTE GLÖMMA det!!

Nu ska jag dricka lite och sen försöka sova! Hahaha!
Har ont så det kommer nog bli kämpigt men det är bara att försöka.

GOD NATT OCH SOV GOTT!!

(PS. Har skrivit 2 tidigare inlägg idag men dem syns inte på min dator. Hoppas dom har dykit upp!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0