Sveriges nationaldag!

Hejsan!
Ny vecka och nya tag. Idag är det den 6:e juni och Sveriges nationaldag.

Någon som har firat det?


Själv så har jag inte firat.. Har åkt till sjukhuset som vanligt 12.20.. Vaknade till strax efter kl 10.00 hemma av att mamma kom in med en bunke smet som blev kvar av hennes bakning. Hehe!! Gott var det!
Men hade varit vaken till och från ganska länge.. Försökte verkligen sova men min madrasspump låg troligen lite konstigt så det mullrade hela tiden.
Till slut vart jag så trött på det ljudet att jag tog en kompress och klippte sönder den, rullade två korvar och stoppade i öronen som provisoriska öronproppar. Jag har inga så det fick duga. Det stoppade inte ljudet helt men det vart bättre!
Sen har jag bara gjort mig i ordning och sen åkt till sjukhuset. Jag höll på och krivera idag av värmen.. Det är så fruktansvärt jobbigt.

När jag kom fram till sjukhuset så tog man prover ganska direkt och mitt HB låg på 85 så jag har fått en påse blod. Och nu tickar desferalet på. Det blir klart imorgon kväll ungefär.
Annars har jag inte gjort så mycket idag. Bara tittat på TV. Trodde pappa skulle komma men tror det var något med hans bil så det vart inte så. Han skulle statsa på att komma på torsdag. Hoppas!

Jaja,, nu tittar jag på MTV. Det är någon gala. Men ska nog ringa efter något att äta innan jag fastar. Det är fortfarande väldigt varmt. Men har fläkt här så det funkar någorlunda.
Hoppas ni har haft en trevlig dag! kram kram!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0