Recension

Red riding hood



Handling:

När Valerie bortlovas av sina föräldrar till den rike men tråkige Henry beslutar hon sig för att rymma tillsammans med sin stora kärlek Peter. Men kvällen då de ska ge sig av slår en varulv till och dödar Valeries syster och man börjar misstänka att varulven inte är någon främmande varelse från skogen utan finns mitt bland dem och att Valerie har ett unikt band med varelsen...

Min åsikt:

Filmen var mycket bättre än vad jag trodde. Jag gillade den väldigt mycket. Den var mystiskt, hade bra handling och inte så läskig. Det är lite Twilight stuk över det hela tycker jag. Med varulv, skog och så. Jag rekomenderar er att titta på den. Den är från 15 år. Yngre kan se den men inte allt för unga tycker jag.


Kommentarer
Postat av: En blogg om Kevinn

Den filmen var grym tycker jag också! :D Lite halvläskig. Men fortfarande jättebra!



Usch, det låter inte kul. Men skönt att det är på "bra" sidan nu. Och hoppas det håller sig så ett tag till :) Kram!

2011-06-18 @ 15:00:06
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/
Postat av: Pilla

jo den filmen var ganska bra. lite töntig men helt okey. kram

2011-06-19 @ 12:45:50
URL: http://zpernillaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0