Någon kunnig?

Jag har ett stort problem. Eller stort och stort. För mig är de det. Så jag tänkte höra med er om någon av er är kunnig.

Det är så att när jag för över videosar jag har filmat till datorn så går dom inte att öppna. Jag får bara upp sidan Widows media center hela tiden.



(Typ så)

Hur gör man för att få upp videosarna och även kunna lägga ut dom på youtube? Det funkar ju inte alls..



Sån symbol blir det på datorn där video filen är. Det är bara filmade videosar och inte mina bilder eller musik.

Jag vill verkligen jätte gärna kunna kolla på mina videosar och kanske kunna dela med mig av dom till er. Men jag vet inte hur! Sen vill jag kunna titta på videosar på programmet "Windows media player" där mina gamla videosar spelas upp. Men inte dem nya..

OBS! Jag har försökt att leta efter programmet och avinstallera (om det skulle funka) men hittar inget program där som heter "Windows media center"

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!

Jag rekommenderar att du laddar ner programmet VLC (googla på det). Sen när du har ett videoklipp du vill kolla på, högerklickar du på filen och trycker på "öppna med" och sen väljer du VLC som program. Fungerar så mycket bättre än Windows media player!

Kramar

2011-06-12 @ 20:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0