Lördag - Midsommardagen

God kväll!
Hur har ni det. Jag känner mig smått nere och har ont. Alltså jag inte deprimerad men är inte så glad heller. Men det är väl normalt att känna så tror jag?
Hoppas ni har haft en bra lördag?
Min lördag har gått ganska sakta. Har flera gånger under dagen velat sätta igång min dator. Se på film och så. Men det går ju inte. Och jag funderar fortfarande på hur den kan ha gått sönder. Det är ett mysterium! Verkligen!
Jaja. Vad har jag gjort idag? Har gjort en hel del. Målat, sorterat mina kläder, tittat på tv och så.. Allt för att försöka få tiden att gå. Men det är svårt.
Sanna kom hem från ridlägret idag. Hon har haft skoj och det är ju bra! Kul att ha henne hemma igen tycker jag.
Nu ska jag kika runt på elgiganten, onoff och nån mer och titta efter dator. Det är svårt att hitta en man tycker om. Men jag måste ha en ny. Men vad vet jag inte. Usch så svårt!
Sen efter titten av dator så ska jag nog försöka sova. Är ganska trött och tyvärr kryper det i kroppen. Ungefär som när kroppen är orolig. Vet inte hur jag ska lugna ner mig. Hoppas jag kommer kunna somna. Usch!
Min uppdatering kanske inte är så bra nu när jag inte har egen dator. Men jag kommer tillbaka! Så ni vet!
Hoppas ni har haft en fin midsommarafton och en fin midsommardag! Kramar till er!

Kommentarer
Postat av: m3lind4

Fin blogg! :D

2011-06-26 @ 15:04:26
URL: http://m3lind4.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0