Kort inlägg

Hej! Tänkte bara skriva ett inlägg lite snabbt. Blir så idag för har inte Internet. Måste fylla på sen. Just nu så käkar jag och får blod. Mitt Hb låg på 76 igen. Kom in till sjukhuset igår redan för de började blöda hemma. Fick åka ambulans. Det var ingen jätte blödning men de vart ambulans för att vi var osäkra på om sjukresan skulle ta mig pga blödningen och för att ha lite koll ifall något skulle hända på vägen. De va jätte länge sen jag åkte ambulans. Insåg va trångt de är i dom. Jaja.. Kom som sagt in igår och sen har jag bara tagit det lugnt. Har sovit i stort sett halva dagen idag. Sov skit illa i natt för att de kändes som de kändes. Hoppas de blir bättre denna natt. Måste säga att de är skönt att vara här, dom har koll på en. :) Nu ska jag läsa lite. Hoppas på en tidig omläggning imorrn. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0