Jag är med och tävlar!

Det pågår en tävling just nu där man kan vinna en juicy couture väska fylld med juicy couture skönetsprudukter. Man kan tävla via sin blogg, twitter eller facebook.
På tävlingssidan finns det 4 olika personligheter. Det enda man behöver göra är att välja vilken juicy couture tjejs personlighet som passar en bäst och sen skriva en motvering.
Mer står på sidan!



Min motivering:
Jag är nog mest en Peace Love girl! Visst tycker jag det kan vara kul att shoppa, absolut. Men jag är nog mest en såndär livsnjutare som älskar att bara filosofera, slappa och ta det lungt och ta dagen som den kommer. Ett plus om det vore på något fint ställe som för mig är en strand eller en blommig äng med något lätt att äta.
Jag är mig själv och går inte efter något speciellt mode. Änvänder det som är skönt och som jag är tycker är snyggt! Det är viktigt för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0