Helg!

Nu är det helg!!
Men det var inte det jag egentligen skulle säga. Lördag nu då. Men skriver lite om min fredag. Jag har haft omläggning som vanligt.
Fick en tidig tid. Halv 9 var jag på operation. När jag kom dit så tyckte dom där att jag kom tidigt. Då hade dom tydligen tiden klockan 9. Hihi! Men det gick bra ändå.  Och denna gång kom dom från tandvården samtidigt och fixade tänderna b.la lagning samtidigt under narkosen.. Vi har gjort så förut och jag tycker det funkar jätte bra! 
Det där mojset dom lägger på tanden för att laga ihop allt (det som stelnar) Tror dom inte fixade till det ordentligt för biter man ihop så passar den inte ihop med alla andra.
Ja ja. Det är ingen jätte skillnad så det gör egentligen inget. Men gud vad jag har ont i ena sidan av läppen. Har även varit svullen där.  Kom efter då dom har hållit på.
Efter omläggningen var jag så himla trött. Mamma kom och hjälpte mig för att sen fara vidare dit hon skulle.  Sen har jag bara sovit på eftermiddagen. Skönt att sova "bort" narkosen.

Annars har jag inte gjort så mycket annat idag. Packat och åkt hem från sjukan. Har varit trött idag, men det är ju sånt som man är till och från. Jag har inte haft så ont idag och det har ju varit super skönt! Däremot har jag lite ont i halsen och är smått slemmig.  Men det kanske bara är nu efter narkosen? Nu ska jag ta mina 00.00 mediciner och sen titta på film eller sova. Är sugen på och se Trassel!
Men samtidigt behöver jag sova för måste vakna ganska tidigt om jag behöver hjälp av mamma imorgon
(eller idag då) För hon ska jobba på förmiddagen. Kanske är bättre att kolla på filmen imorgon då? Äh tittar lite nu. Hihi! Synd bara att ljudet är så lågt på filmen. Även om jag har den på högsta så måste jag verkligen koncentrera mig på vad dom säger.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Så söt tjej du är :)

2011-06-18 @ 02:29:14
URL: http://josefinesymaskiin.blogg.se/
Postat av: Suneeta & Chanel

Skönt med helg va? =)

2011-06-18 @ 13:53:59
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0