God natt!

God kväll bloggen!
Skriver lite snabbt nu innan jag ska sova. Har precis ätit. (Ja nu blev det igår eftersom klockan är efter 00.00. Nu fastar jag)
Har ätit 3 hårda smörgåsar och 2 mjuka. Jisses vad jag är hungrig!
Aja..
Torsdag igår då.. Skönt att det äntligen kom lite regn. Inte mycket men ändå. Det var lite coolt hemma.
Ja sa: "Det luktar regn!". Och mamma sa: "Vad bra, då kanske det blir det". Och det vart regn! Rätt som det var så kom det en pytte skur. Inte mer än så.. Men var är den där åskan alla pratar om?

Jaja, nog pratat om regn. Åkte till sjukhuset som vanligt vid 15.00. Sen träffade jag kuratorn en snabbis. Vi pratade bara lite snabb för skulle få besök. Eftersom det har varit lite helg dagar så frågade hon hur jag har mått och så. Jag sa som det var att stumpen strular och det är skit varmt.
Efter kom pappa, Annabelle och Pilla på besök. Mycket trevligt. Vi pratade lite, tror alla tyckte det var lite varmt! Och så tog jag prover.
HB:t låg på 88 så ingen blod behövdes. Gud vad nice! Slippa dropp!

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Tittat på TV och duschat. Gud vad det var skönt med dusch!  Nu när det är så varmt och fuktigt så blir man ju nästan klibbig vid minsta lilla rörelse ju. Sen fick jag frysa en stund när jag var blöt och det var också skönt! Höhöh! Jag fryser ju i stort sett aldrig. Det är verkligen skit skumt.
Stackars sköterskorna som stod i plastförklädern vart varma.
Jag sa till dom att nu vet dom hur jag känner mig när det är varmt! Hih!

Nu måste jag avrunda och ta mina kvällsmediciner. Klockan börjar bli mycket. Har omläggning på morgonen vid 09.00 trodde man. Hoppas det blir då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0