Söndag!

Hejsan!
Skriver lite nu. Har inget att göra. Sanna färgar håret och jag typ.. Kollar mail.
Vi har tittat på filmen Burlesqe. Jag trodde seriöst den skulle vara tråkig men den var ganska bra faktiskt!
Christina Aguilera och Cher är med i filmen. Tycker Cher sjunger lite konstigt. Alltså hon har ju röst, det måste jag hålla med om men det låter lite.. Vet inte hur jag ska säga. Som om hon har något i halsen typ.
Eller som Sanna sa:

- Hon skulle behöva hosta till lite!

Jaja.. Klockan är typ sju nu. Ska slå på TVn och se om det finns något bra. Sanna ville låna mitt internet.
Och så ska jag ta mina mediciner strax. Har varit lite "efter" med att tagit dem idag. Som t.ex klockan 12.00 medicinerna tog jag klockan 13.10. Ja, som ni ser.. Hehe!
Det är ju i och för sig bra att ta så lite mediciner som möjligt men samtidigt, håller jag inte mina tider så finns det risk att jag får ännu ondare. Och det är ju inte kul!

Jaja.. Blev en liten snabb uppdatering. Helt ointressant egentligen men strunt samma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0