Söndag...

Hejsan!
Helgen börjar närma sig sitt slut. Tycker det är skönt att en ny vecka är på G.
Vart en kort helg hemma för mig eftersom jag kom hem igår.

Söndag idag då. Sov till lunch. Har varit så fruktansvärt trött idag. Det känns som om man har tagit typ lugnande fast värsta största dosen. Men det har jag inte. Har inte tagit någon sån medicin idag eftersom det inte har behövts.
Idag har jag bara tagit det lungt. Tittat mycket på TV. Vill egentligen bara sova men det kan jag inte göra nu. Vill inte vända på dygnet.
Någon timme till ska jag försöka hålla mig vaken. Men vet inte vad jag ska göra. Har ingen lust till något just nu. Vill typ bara blunda.. Har haft ett litet halv mysko humör idag. Har inte varit så speciellt glad men inte så jätte ledsen heller. Det har liksom bara varit.. Hm.. Vet inte hur jag ska förklara. Men jag känner mig varken glad eller ledsen just nu. Nånting där mitt emellan kanske?

Har haft det jobbigt med stumpen. Det är väl därför man inte är helt glad. Tycker det är så fruktansvärt jobbigt när det bara vätskar och vätskar. Det tar aldrig slut! Allt blir bara dygnsurt under mig av vätskan. Det gör mig ledsen..

Vilket tråkigt inlägg det blev. Men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0