Söndag!

God kväll!
Har legat och typ bara blundat en stund.. Är jätte trött verkligen. Ska nog försöka släcka tidigt idag.
Anledningen till varför jag är trött är nog att jag vaknade tidigt idag. Annars är jag väldigt duktig på att sova till ca klockan 12:00.
Vaknar jag tidigt så brukar jag råka somna till lite under dagen men det har jag inte gjort idag. Duktiga jag!
Sen är förmodligen mitt blodvärde dåligt. Fick ingen blod i torsdags för då låg mitt blodvärde på 92.
Får nog blod imorgon.
Jag har en lite fundering. Funderar på och ändra om min taxi imorgon så jag kan åka senare.  Om det finns bil vill säga. Min lymfterapeut är på semester och då har jag ingen anledning till att åka in så tidigt. Får ändå bara vänta annars. Så ändra om imorgon om jag kommer ihåg!

Söndag idag då. Hoppas ni har haft en bra helg! Min har varit som vanligt. Hade ganska tråkigt igår men idag har jag gjort lite mer. Försökt städa mitt bord bredvid sängen. Ser väldigt stökigt ut!
Det är ett bord som ser ut som en rullator. Jag tror det är en slags rullator med platta på för dem som inte kan gå utan. Plattan är till för att man kan lägga på grejer samtidigt som man går. Jag menar, det är svårt att hålla i t.ex ett glas och gå med en rullator samtidigt.
Har rensat bland mina mediciner. Upptäckte att jag hade en massa som jag inte ens tar längre. Så ska be mamma lämna in dem på apoteket så dom kan ta hand om det.
Sen har jag tränat idag och tittat på TV samtidigt. Tränat med hantlar. Ett mål är att få större armar. Låter kanske konstigt för dem flesta men som jag har nämt förut, mina armar är så fruktansvärt smala.  Så typ en - två cm till i omkrets skulle inte vara dåligt!
Men det är inte det lättaste att "bli större" tycker jag... Hm!

Så har min dag sett ut idag. Ska nu titta runt på nätet och läsa lite andra bloggar. Det börjar äntligen bli lite svalare ute nu. Det har varit så himla fuktigt ute idag. Okej, kanske inte helt konstigt med tanke på att det har regnat. Dum jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0