Tröttis!

God kväll bloggen!
Ligger just nu med datorn på magen och försöker strecha mitt ben. Har en kontraktur vid knät. Inte bra! Så försöker liksom trycka på så det drar lite under knät. Det är svårt att göra det själv, man blir fort trött. Men det är bara att kämpa på.
Är jätte trött dessutom. Så tänkte snart släcka ner och försöka sova. Eller om jag ska titta på en film innan. Kan inte bestämma mig.
Ska upp lite tidigare imorgon för att taxin kommer 12.20 och sen åker jag till sjukhuset igen.
Så egentligen är det kanske bra om man släcker tidigare ikväll och inte typ ett - halv två.

Hoppas ni har haft en trevlig helg! Själv så har min helg varit okej. Men söndagen var lite värre. Har haft mer ont idag. Har t.om fått tagit extra smärtstillande. Men nu är jag smärtfri!

God natt med er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0