Min onsdag!

Onsdagen börjar gå mot sitt slut. Hoppas ni har haft en bra dag! Min har varit bra idag.. Sov väldigt länge för jag var så trött.. Tror klockan var strax innan 02.30 innan jag släckte inatt.
Det är tok för sent! Nu ska jag lägga mig tidigare. Ska dessutom upp tidigare imorgon. För jag åker tidigare till sjukhuset imorgon. Vanligtvis åker jag klockan 14.55 till sjukhuset men nu kommer jag åka 11.35.
Det är för att power meet startar imorgon och håller på tills på lördag och jag vill gå på fredagen.
Ni kanske tänker: Men varför ska du då åka in tidigare imorgon? Jo. För ifall jag behöver blod. Får jag blod så går desferalet efter i ca 24 timmar. Startar man det så snabbt som möjligt så tar det slut tidigare.
Det är droppet som har hindrat mig från att göra saker. Så ligger det till!
Nu är det bara att hålla tummarna att jag mår bra efter omläggningen och att den blir lyckad. Jag vill så gärna hitta på något!

Nog pratat om min plan imorgon. Som sagt, onsdagen börjar gå mot sitt slut. Det har varit otroligt varmt idag. Usch! Känns klibbigt och äckligt. Men nu är det svalare vilket är skönt.
Vad har jag gjort idag då? Bara tagit det lungt. Har även avbokat min tid till ångsetmottagningen som jag skulle till imorgon. Receptionen stängde 16.00. Jag tror jag ringde 15.55. Sista minuten som vanligt! Hon frågade om jag ville ha en ny tid och jag visste inte vad jag skulle svara.
Jag bara svarade: "Vet inte" . Hon bara: Du vet inte?. Sen sa jag som det var att jag pratar med en kurator på sjukhuset och det funkar jätte bra med henne så jag känner att jag inte behöver ta mig till ångestmottagningen.
Har ingen problem med ångest. Det är bättre att dom som behöver få gå tycker jag. Men jag sa inte det.
Annars har jag bara tittat på TV och film. Det vart filmen Burning bright och Red riding hood.
Sanna tittade med mig på Burning bright. Tyckte den var ganska bra faktiskt.

Nu ska jag ta mina kvällsmediciner och titta på Americas got talent som börjar strax. Tror det är final idag. Eller om det var nästa vecka. Strunt samma! Sen ska jag packa och sen sova.
Det sticks i stumpen. Inte skönt. Men det är så man står ut. Och så har jag jätte ont i huvudet. Känner mig tung i huvudet.. Uuh!



Kommentarer
Postat av: © sarastille

sv; superkul att du var med och tävlade i dagensblogg hos mig, kan inte annat än tacka :) nu ligger vinnaren uppe av dagens blogg 6/7, tillsammans med en ny tävling :) så kika in och se efter om det var du som vann, eller skriv en kommentar lite snabbt och anmäl dig till nästa tävling! kramis :D

2011-07-07 @ 00:11:41
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0