Lördag!

Hejsan!
Jag har världens jäkla hicka just nu!
Men det var inte det jag ville skriva om. Tänkte skriva om min lilla lördag. Vaknade väldigt tidigt idag och kunde sen inte somna om. Har inte sovit många timmar inatt. Kunde absolut inte somna!
Jag låg bara och vred mig hit och dit och lyssnade på hunden som snarka. Som värsta björnen ju!
Men tillslut så somnade jag.

Vad har jag gjort idag då? Nja.. Inte mycket alls.. Har tittat på TV och målat lite i olika målarböcker. Tycker det kan vara ganska avkopplande när man väl är igång.
Sen är jag så glad över mina tuschpennor som jag köpte då jag var på stan. Innan hade jag så få färger. Orange och grått fanns t.ex inte, men nu har man en hel del!

Dat har varit väldigt varmt ute idag. Kanske inte riktigt varmt men typ kvavt och fuktigt. Tycker det känns äckligt. Man blir typ klibbig.. Uugh!

Vet ni vad jag har ätit idag? KRÄFTOR! Gott det var! men börjar bli hungrig igen så ska väl ta något att käka sen.
Mammas sambo har varit ute i stugan hela veckan och då hade han fiskat. Heter det så? Fiska kräftor?
Aja skit samma. Det var som sagt skit gott! Men egentligen inget man blir mätt på om man inte äter jätte många. Men det orkar man inte heller för man måste ju skala allt också. Det är ju så hårt så man får nätan ont i fingrarna. Jag har så fruktansvärt tunn hy..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0