Lördag!

God kväll!
Gud vad jag är trött! Förstår inte.. Sov väldigt gott inatt och även på morgonen. Det var verkligen jätte skönt!
Jag tror det beror på gårdagen. Sov lite konstigt natten till fredagen. Vaknade nämligen hela tiden.
Sen sov jag inget efter omläggningen vilket jag brukar göra och + att jag var ut ikväll.
Kanske är det jag känner av idag med? Jag har ingen aning.

Lördagen börjar närma sig sitt slut. Har tittat på Sommarkrysset. Brukar titta på det och försöka lösa "kryssen".
Jedward var med och sjöng ikväll. Tyckte inte om dem då dom var med i Euro vision song contest men nu börjar jag gilla dem mer och mer. Och så är dom ju väldigt söta!





Mitt "Kryss". Lyckades lösa alla ikväll!

Annars har jag inte gjort så mycket annat idag. Det har varit så himla varmt. Känns klibbigt och man svettas som en gris typ. Kan grisar svettas? Hehe! Men jag har inte haft så ont idag. Helt otroligt! Men det är ju bra och väldigt skönt att inte ha ont. Så får det gärna fortsätta!
Har tittat på film idag. Sucker punch för första gången. Den var väl okej. Lite kostig kanske.
Annars har jag bara tagit det lungt.
Fick förresten brev om att mitt paket som jag har beställt har kommit till posten för att hämtas! Spännande spännande!



Ska tjata lite på mamma imorgon och se om hon kan hämta det. Nu har man några dagar på sig men orkar inte vänta. Hihih! Tydligen så är det öppet alla dagar. (Enligt lappen)
Sen ska jag visa vad det är och hur det ser ut. Nån smart kanske vet redan? Tror jag har pratat om det tidigare i bloggen.
Nu ska jag vila lite innan mamma kommer hem. Är ensam just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0