God natt!

Ska nog strax sova. Ska upp lite tidigare imorgon för jag åker ju till sjukhuset som vanligt. Får min sista massage nu och sen går lymfterapeuten på semester i några veckor.
Fast hon kommer ju tillbaka sen! Det ska bli skönt att få sin massage!

Söndag idag då.. Hoppas ni har haft en trevlig helg! Min har varit okej. Dock har jag haft ganska ont, vilket är skit jobbigt.
Idag har jag haft väldigt tråkigt. Man har väl såna dagar ibland att man inte alls vet vad man ska göra. Jag tror jag har försökt titta på säkert 3-4 olika filmer idag. Men ingen hade jag lust att fortsätta titta på. Har tittat lite på webb tv. Dokumentären "Tonårsliv" och och några avsnitt av Flyg 29 saknas. Det är väldigt bra program. Dock finns det en nackdel med att kolla på webb tv för mig. Internet tar fortare slut. Jag har sån där internet som man fyller på hela tiden. Alltså inge abbonemang!
Men har funderat på och skaffa något abbonemang för då slipper man det här med att fylla på. Då kan ju allt bara rulla på istället?

Ska nu ta mina kvällsmediciner. Känns väldigt jobbigt i stumpen. Det luktar illa och känns lite blött och kladdigt här och där. Men det är inget som syns igenom. Och det behöver det ju inte alltid göra.
Jag hoppas jag slipper värl inatt! Vill sova ut ordentligt! 

God natt med er! Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0