Black Swan



Handling:

Nina är en av de starkast lysande stjärnorna i New York City Ballet Company. Liksom de flesta ballerinor kretsar hela henness liv kring ballett och när det blir dags att ersätta ballerinan Beth som huvudrollen i Svansjön står Nina på tur. Men hon får oväntad konkurrens i nykomlingen Lily som imponerar stort på regissören med sin sensualitet och passion. Allt som de två rivalerna utvecklar en skruvad vänskap blir Nina mer och mer desperat och frågan är hur långt hon är villig att pressa sig själv för sin karriär...

Min åsikt:

Jag tyckte filmen var okej. Ganska krånglig att förstå och lite overklig. Men det är en väldigt bra idé på en film måste jag medge!
Rekomenderas inte till yngre människor.
Jag tyckte det var lite jobbigt med scener då man hoppar till. Jag är så fruktansvärt lätt skrämd. Hehe!

Betyg:


Kommentarer
Postat av: muffins

hej :) jag håller med dig, tog ett tag innan jag fattade hur allt hängde ihop. Men en berättade för mig att det är typ sådär man kan se världen om man har anorexia (typ att får man inte tillräckligt med näring så får man illusioner å så) och då blev det mer förståeligt.

kram

2011-07-13 @ 16:40:23
Postat av: Ämmii

Hej!

Ville bara säga att du har en bra blogg och jag tycker om dina inlägg, jag kommer absolut att besöka din bloggigen!



Hoppas du haft en bra dag!

Kram

2011-07-13 @ 18:15:18
URL: http://www.ammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0