Besviken..

Är så sjukt besviken på sjukvården.
Natten till fredagen hade jag förberett mig så gott det går på att vakna upp med kateter i magen. Men tror ni det var någon där sen när man vaknade? NEJ!
Jag känner mig sjukt besviken och ledsen på att det är såhär. Tycker inte att man som sjuksköterska ska säga något som inte ens kommer att ske. Nu i och för sig kanske det inte var hennes fel utan det kanske var något under OP som dom upptäckte eller såg att det inte kommer gå. Jag vet igentligen inte för ingen har berättat för mig. Men ändå blir man ledsen. Man har förberett sig på det och jag sov ganska dåligt den natten. För låg och funderade på hur det skulle bli och kännas med en sådan os.v..
Sen är det andra grejer dom har bestämt utan att jag fått veta. Vill inte ta upp allt i bloggen men det är grejer jag fick reda på av min kontakt sjuksköterska. Varför frågar dom inte vad jag tycker, känner och vill?
Hatar att det blev såhär... Men jag ska skriva ett brev till OP och förklara för dem så kanske dom lyssnar och kan försöka tänka sig in i min situation? Vet egentligen inte men det är alltid värt ett försök!

Kommentarer
Postat av: broe

AWESOME BLOGG, hilsen broe!

2011-01-08 @ 17:13:05
URL: http://broe.blogg.no
Postat av: tove

Skriv ett brev, de borde verkligen få veta vad du tycker! Jag tycker det var dåligt gjort av dem att inte berätta för dig. Kämpa på!

2011-01-08 @ 18:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0