Måndag

Jaha, nu är snart måndagen slut. Och jag har sportlov! Toppen! Men pluggar i och för sig inte så mycket då det väl är skola. Bara ett ämne. Och jag kommer plugga nu på lovet så mycket jag bara orkar. Ligger efter så otroligt mycket att jag får ångest vid bara tanken.. Men men, det löser sig väl på något sett.
Som sagt, måndag idag. Vakna tidigt (för mig) innebär det. Just för att åka till sjukhuset tidigare.
Jag gör det på måndagar för att jag har lymfmassage då. Trodde inte hon skulle komma idag. Klockan vart så mycket men sen dök hon upp! GUD vad jag blev glad! :)
Lymfmassagen är så himla skön och hon håller på i ca 45 minuter. Kan ni tänka er? Och så är hon en sån trevlig människa att prata med. Så det är ett plus!

Annars har det inte hänt så mycket. Har fått blod. HB:t låg på 76 eller 78, minns inte riktigt. Men fick 2 påsar blod. Och nu tickar desferalet på. Som jag fortfarande inte riktigt har fattat vad den är till för. Haha!



Jag har haft väldigt ont idag också. Mest nu på eftermiddagen och kvällen. Har fortfarande jätte ont men det börjar ge sig hoppas jag. Värken har iallafall minskat och det är skönt.
När jag inte har haft ont så har jag pysslat (har jag ont så ont som jag har haft ikväll så har jag så svårt att fokusera på något annat än min smärta)
Jag har sytt en mobilficka! :) Bäst och vara försiktig med displayen nu när man har skaffat tutch. Nu var det i och för sig ett tag sen jag skaffade mobilen. Den köptes i december. Men jag kom på idén att göra en mobilficka lite sent.
Den är sydd för hand och i tyget "filt" tror jag.



Så vart den. Den vart okej tycker jag. Lite ömtålig kanske men den håller väl ett litet tag hoppas jag. Kan säga att jag tyckte det var ganska svårt att sy den. Hade inga nålar och inge mått. Utan mätte med mobilen och hade bara en nål att sy med. Så att nåla sidorna gick ju inte. Var bara att hålla i och försöka sy rakt. Hehe! ;)

Jaja... Nu är klockan ganska mycket. Ska käka något och sen försöka släcka lite tidigare ikväll. Har dusch på förmiddagen och måste vara utvilad. Är jag trött så blir allt så mycket värre. Som humöret, värken och så.
Kan tillägga att jag känner nu inte alls sådär som jag gjorde då jag skrev förra inlägget. Nu känner jag mig bra. (tror mamma vart lite orolig när hon läste det. Det var absolut inte meningen att göra dig orolig mammsen! Jag mår bra <3)

P:S Det var en som frågade vad klippel trenaunay är för sjukdomm. Ska försöka skriva en liten text (så att ni förstår) och berätta. Men vet inte när inlägget kommer upp.

Kommentarer
Postat av: jenn

Jag har länkat till en tävling på min blogg som du kanske är intresserad av. Alla bloggare kan vinna bla 1000kr till H&M! Kika in om du har lust!



http://barbados.blogg.se/2011/february/hm.html



2011-03-01 @ 11:10:50
URL: http://barbados.blogg.se/
Postat av: Pilla

va bra gumman,alla blir oroliga när du känner dig ledsen.

jag älskar ju dig, kram

2011-03-01 @ 16:59:47
URL: http://zpernillaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0