Skrivet från mobilen

Tänkte bara skriva ett litet inlägg nu. Har haft omläggning idag. Kom tillbaka till avdelningen för ungefär 3timmar sen. Omläggningen vart sent. Fick först en tid klockan 14.00 men strax innan får jag reda på att den skjuts upp mellan 14.30 - 15.00. Men sen fick jag åka efter två. Jag hann ut i korridoren här på avdelningen och sen blev jag stoppad och fick åka tillbaka in i rummet. Strax innan 15.00 åkte jag igen för en ny chans och då gick det bra. Inget kom ivägen och jag fick min efterlängtade omläggning. Hurra! Nej men ärligt talat. Tycker det är skit drygt när det hela tiden skjuts upp. Jag förstår ju om det kommer in någon akut, men det är klart man blir ledsen ändå. Och nu när dom hela tiden sköt upp tiden idag så var det ändå väldigt kort tid emellan. Man undrar ju vad dom gjorde som gjorde att det sköts upp? Jaja. Strunt samma. Nu har det hänt och det är bara att glömma det nu. Väntar nu på taxin som ska köra mig hem. Den kommer vid 22.00. Är förresten jätte hungrig. Kanske kan fråga om han har tid att köra förbi MAX (drive in) innan man åker vidare? Hm.. Vi får se. Förlåt att texten sitter ihop utan styckedelningar. Det blir så när jag skriver från mobilen.

Kommentarer
Postat av: EMMAS!- julkalender i bloggen

kul att du är med :D kika in imorgon efter kl 07.00 så hittar du vinnaren och en ny tävling :D



allt bra?:) kram

2011-12-06 @ 22:06:42
URL: http://eemma.se
Postat av: Lina-mamma till elias

Du är en riktig kämpe som härdar ut dessa väntetider, omläggningar och allt som nu hör till. Måste vara oerhört frustrerande samtidigt som du verkar ta det hela med en klackspark. Men jag har länge funderat på hur mycket du klarar av att göra om dagarna? Är du överhuvudtaget uppe och går eller är du mestadels sängliggandes? Vad jag förstår så finns ingen möjlighet till protes med tanke på de öppna såren? Möjlighet till transplantation? Skänker all min kärlek och styrka till dig <3

2011-12-07 @ 02:25:32
URL: http://linelias.blogg.se/
Postat av: EMMAS!- julkalender i bloggen

Hej nu är vinnaren & en ny tävling uppe :D se vad som gömmer sig bakom lucka 7 ^^ kram



Länk: http://eemma.se/2011/december/julkalender-lucka-nr-7.html#comment

2011-12-07 @ 08:58:42
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0