Onsdag!

God kväll!
Har precis käkat mat. Vart rättare sagt fem stycken korv med bröd. Var rätt hungrig, hehe!

Onsdag idag då. Vaknade strax efter nio tiden idag. Det var för att sjukgymnasten från HAB i Västerås och en från Köping kom hit. Eftersom jag "tillhör" hallsta fortfarande så har dom flyttat mig till Köpings HAB.
Själv så tycker jag det känns jätte onödigt. Jag kommer tillhöra Västerås när som helst... Men men..
Dom var i alla fall här idag.
Det gick bra. Vi pratade om att jag måste försöka börja träna mer. Jag håller faktiskt med, har varit jätte dålig på det. Men nu ska jag försöka ändra mig! Har ju assistenten här också så det kanske blir bättre nu? Hoppas det!

Sen en stund efter lunch så sov jag en stund. Var verkligen super trött.. Men piggnade till lite sen, även fast det inte var så mycket. Assistenten hjälpte mig med att stretcha knät. Det känns ju verkligen när man gör det men det känns skönare sen.. Benet blir som spaghetti. Alldeles "darrigt" typ. Hehe!

På eftermiddagen kollade vi på film. Vi kollade på filmen Dolphin tale. Den är lite i Rädda Willy stuket men jag tyckte denna var bättre. Jätte gullig film som rekomenderas att se. För alla i alla åldrar!





Idag har jag också köpt en TV! En 46 tummare. Det kommer bli toppen bra. Hoppas man snart kan få upp den också.



Allting vart på 12.593 kr. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0