Lördag..



Har kollat lite på reprisen av Idol idag. Tanken var ju att jag skulle se hela programmet men jag var så trött att jag såg ungefär lika mycket som igår. Jaja, så det kan gå.
Jag sov rätt illa inatt så det är nog därför jag var så trött. Jag hade inte ont men det var en konstig känsla i stumpen som gjorde att jag inte kunde slappna av. Det liksom molade och gnodde. Den stortens känsla var det verkligen länge sen jag hade i stumpen.
Som sagt så jag hade det svårt att slappna av. Tog en "avslappningstablett" och testade om det skulle hjälpa. Det var faktiskt inte mycket till hjälp, men det släppte lite. Tycker inte "avslappningtabletten" jag har hjälper nå bra längre.

Nog pratat om det. - Nu till Idol. Moa åkte ut. Det var lite synd tycker jag för jag tyckte hon var bäst. Men men. Det kommer troligen gå bra för henne ändå.

Så här svarar folket på Idol sida. Om det var rätt person som åkte ut.



Hittade en intressant artikel i Aftonbladet om Moa b.la..







Kommentarer
Postat av: Millah - mamma till Amilia ♥

Nej det är väl inte att vara elakt :) Men jag förstår vad du menar.. Finns alldelens för många knäppa människor tyvärr :/ Tragiskt men sant! Kram

2011-12-03 @ 16:47:56
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0