Väntar...

Hej på er!
Tisdag idag. Väntar på omläggningen. Tror dom hade en akut just nu så jag skulle få min omläggning efter lunch.
Skönt att den blir av. Var faktiskt väldigt orolig att dom skulle skjuta upp den för att mitt kalium värde var inte bra igår. Det är fortfarande inte helt bra men det ligger inom en gräns där jag får läggas om ändå.

Jaja.. Jag kom in igår till sjukhuset. Var inne vid 13:00. Först tog man prover på mig och sen tog jag det lungt och fikade. Vid 15:00 kom kuratorn. Vi pratade i ungefär 1 timme.
Vi pratade b.la om rädslor och obehag. Det är tyvärr något jag får känna varje dag i någon form och olika grader.
Ibland kan det vara jätte obehaglig känsla och ibland känns det bara lite och man är inte lika rädd.
Men det är något jag får försöka leva med och hantera. Och än så länge har jag ju klarat det! Wihih!
Okej, tillbaka till gårdagen. Har i och för sig inte gjort så mycket annat igår. Duschat och bara tittat på TV.
Vart ganska trött på kvällen, det var därför jag inte bloggade. Datorn fick semester från mig igår... Hehe! Den vart aldrg påslagen änns.
Släckte faktiskt väldigt tidigt. Redan 22:45 släckte jag. Eller ja, tidigt och tidigt. Det är i och för sig ganska sent men jag brukar vara uppe längre. Så man kan säga att det är tidigt för mig. Annars håller jag med om att det inte är så himla tidigt!

Nu ska jag fördriva tiden genom att titta runt på nätet. Ska även ta mina klockan 12:00 mediciner. Hoppas det
snart blir omläggning.


Kommentarer
Postat av: m3lind4

Hej får man lov att fråga om din sjukdom?

Vad är det för någon sjukdom du har & vad påverkar den ditt liv med?

Behöver inte svara om du inte vill, men ha en bra dag!

Kram

2011-08-09 @ 14:37:48
URL: http://m3lind4.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0