Söndag och god natt..

God kväll!
Tänkte snabbt bara skriva nu innan jag ska försöka sova. Helgen börjar gå mot sitt slut.
Jag har haft en ganska bra dag idag och det har varit skönt. Sov fram till klockan 11:00 ungefär. Sen väntade jag på att Johanna skulle komma.
Det var så himla länge sen hon och jag sågs så det var verkligen jätte kul att se henne igen!
Vi gjorde inget speciellt. Pratade mest. Eftersom det var så länge sen vi sågs så kändes det som man hade en del att prata om. Hehe!
Hon stannade till strax efter 18:00. Mycket trevligt med besök!



En gammal bild på oss två som jag kan bjuda på. Tycker den är fin!

Sen när hon åkte så spelade jag Sims Medeltiden. Hihi! Har gjort det hela kvällen typ. Det är jätte kul när det flyter på. Men stannar man och inte vet vad man ska göra så blir man nästan bara frustrerad. Hähä!
Sanna satt breedvid och höll mig sällskap och hjälpte även till mycket i spelet. Hon verkar kunna det så himla bra trots att vi inte alltid gör samma uppgifter i det.
Men i det stora hela så var det väldigt trevligt med sällskap av Sanna.

Det är det jag har gjort idag. Spelat datorspel och varit med Johanna. Vilken dag! Men det har varit kul och jag har mått ganska bra idag.
Dessutom var vädret på min sida. Regn! Svalt och skönt ute! Wihoo! Lyckat!

Nu ska jag strax sova.. Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0