Sjukhuset!

God kväll!
Lite dålig på att uppdatera är jag.. Det beror mest på två saker. Är så fruktansvärt trött nu för tiden och så har jag inte så mycket att blogga om. Mina dagar ser ju likadana ut och det måste väl bli tråkigt att läsa om och om igen..
Kanske har fel, men så tycker jag.
Måndag nu. Ny vecka. Det är bara en vecka kvar tills jag fyller 20 år! (22 augusti) Kan ni tänka er?
Det ska väl bli kul. Lämna tonnåren.
Har inte önskat mig något speciellt. Lite små saker. Helst av allt vill man bara må bra (slippa ha ont och känna obehag) och fira med familjen. Det är det viktigaste för mig och egentligen det jag önskar mig.
Sen får man se hur det visar sig! Men en vecka kvar!

Idag åkte jag till sjukhuset som vanligt klockan 12.20. Var här vid klockan 13.00. Pilla kom någon timme senare. Det var verkligen jätte kul att hon kom! Hon börjar bli så "rund" om magen nu. Det är jätte gulligt!
Inte långt kvar nu innan lill*n ska komma. Vi alla längtar, men jag förstår att hon och "J" längtar mest.
(Nämner inte hennes killes namn ifall dem inte vill)



Bild på Pilla och hennes mage, lånad från Pillas blogg. Hoppas det var okej att jag lånade en bild?

När Pilla var här så fick hon galjen som jag har pratat om tidigare här i bloggen. Nu kan jag äntligen visa upp den här också:



Lite suddig bild kanske. Men ni ser nog vad det ska föreställa.

När Pilla var här så tittade vi på TV, pratade, käkade mat från cafeterian. Hon fick även träffa min kurator lite mer idag.
Jätte kul att hon kom! Alltid trevligt med besök från Pilla!

Annars har jag inte gjort så mycket annat idag. Tittat på TV, duschat och målat. Fick en massa mandala "figurer" av Pilla. Har inte haft så ont idag så det har varit skönt!
Men har smått ont nu. Dessutom har jag fortfarande jätte ont i örat. Tog upp det idag med folket här på avdelningen. Imorgon kommer troligen en öronläkare och kollar i örat. Hoppas det blir bra och så man får ut "skiten" så man slipper ha ont och känna sig smått döv (När man vet att örat egentligen funkar som det ska) Hih!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0