Sjukhuset..

God kväll!
Är på sjukhuset just nu och är jätte trött. Var upp tidigt idag. Redan klockan åtta.
Skulle åka tidigare till sjukhuset. Redan tio i nio åkte jag. Det berodde på att jag skulle till Härtmottagningen.
När vi tog oss dit från avdelningen så upptäckte jag att vilket bit det är mellan avdelningen och hjärtmottagningen.
Hjärtmottagningen ligger i den nya byggnaden. Fick jag se lite hur det ser ut där!
Det är verkligen jätte trångt. Trodde det skulle vara bättre där eftersom det är ganska nytt. Men det är trängre där är på den "äldre" delen av sjukhuset.

Nog pratat om det. Undersökningen tog verkligen skit fort. Det stod att jag skulle göra ett ultraljud och ett EKG, men det enda läkaren gjorde var att prata lite och lyssna på hjärtat och lungorna. Sen va jag klar. Hehe! Det tog typ sju minuter. Sen var det bara tillbaka till avdelningen.
Sen har jag inte haft något att göra fram till eftermiddagen. Bara tagit prover. Har försökt fördriva tiden genom att titta på TV men inget bra visas mitt på dagen. Så tiden gick verkligen långsamt!
Mitt HB låg bra så jag slipper blod. Jippi! Det låg på 90. Men mitt kalium är lite högt så jag har fått Resonium så hoppas det går ner.

På eftermiddagen kom pappa och Annabelle en stund. Trevligt med besök från dem!
Och på kvällen har jag duschat. Så har min dag sett ut idag. Nu tänkte jag kolla runt lite på nätet, käka och sen försöka sova. Som sagt är trött..
Har en tidig omläggning i morgon. Det ska bli skönt!



Gammal bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0