Omläggningsdagen (igår)

Ska snabbt titta runt på nätet och sen ska jag sova.

Kom hem från sjukhuset strax innan 23:00 igår. (Klockan är efter tolv)
Natten till igår var verkligen helt hopplös. Jag hade så ont och det var bara jobbigt. Somnade någon gång efter 04:00 så jag sov ända fram tills det var dags med omläggningen.

Omläggningen gick bra med hade ont efter och kände mig orolig. Mer orolig än normalt men vet inte varför.
Sen när jag kom till avdelningen så fortsatte jag sova fram till kvällen. Kommer väl få svårt att sova inatt. Hehe!

Just ja. Mitt dropp jag hade (får sån där näringsdropp som heter Kabeven) kopplar dom bort under tiden jag är sövd men sen kopplar man på det igen. Någon hade inte skruvat åt den ordentligt efter så när jag sov på avdelningen så lossnade slangen till droppet och allt droppade på golvet istället. Lite otur att min väska låg där..
Så den vart alldeles blöt av droppet och luktar verkligen jätte illa. (Droppet gör nämligen det)
Mina saker i väskan klarade sig tur nog! B.la min systers Harry Potter bok. Jisses om den hade gått sönder!
Fast då hade jag i och för sig stått för en ny!
Hoppas väskan går att rädda. Alltså att lukten försvinner.

Så var min lilla tisdag. Nu ska jag titta runt på nätet och sen försöka sova. Ska upp tidigt imorgon. Mamma ska jobba och ska hjälpa mig lite innan hon åker.
Men det ska gå bra och sen somnar man enkelt om igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0