Min födelsedag! (skrivet från mobilen)

God dag! Hoppas ni mår bra. Jag mår helt okej. Fyller ju 20 år idag! :D fast de känns inget speciellt att fylla. Tycker jag. Jag har förresten precis ganska nyligen kommit till sjukhuset. Är trött. Tidigt i morse lät de som dom höll på med nå asfalt eller betong liknande utanför mitt fönster. De luktade typ nygjord asfalt. Det mullrade bullrade så de var skit svårt att sova då. Försökte somna samtidigt som jag höll för öronen. Haha! Gick inge vidare. Sen vid halv elva vaknade jag. Käkade smörgåstårta från igår och fick lite presenter. sängkläder, kuddar, vin och en plånka (heter dom så?) i alla fall. En sån där lite grej som man kan ha typ busskort och IDkort i. Jätte söt! Nu ska jag titta på tv. Försökte få i gång datorn för att skriva där men den typ pep till och stängdes av. Vet inte om batteriet tog slut. (hade inte laddaren i) eller om de hände något. De visar sig. Men hoppas de är batteriet! Orkar inte att den är trasig igen..

Kommentarer
Postat av: Marie

GRATTIS på födelsedagen SARAA!!! Stor kram från Marie

2011-08-22 @ 18:21:28
URL: http://lifslevande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0