Min dag igår..

Hejsan!
Bloggar nu från min systers dator. Det är något fel på min. Eller på dator batteriet.
Tänkte förklara lite bättre vad som krånglar. ¨
När jag sätter i laddaren i väggen så börjar en lampa blinka jätte fort. Ca 20-30 blinkningar på 10 sekunder. Bredvid är det en symbol som ser ut såhär:
Gjorde en ritning i paint. Men så ser det ut. Trycker jag på ONknappen så lyser en annan lampa grön. Men bara då jag trycker på knappen. Släpper jag så slutar den lysa.
Någon som vet exakt vad den där symbolen betyder? eller vad den står för?

Nog pratat om min krångliga dator. Kan ju inte vara kul att läsa om att den krånglar hela tiden.
Tänkte berätta om min dag igår. Hade omläggning klockan 08.15. Omläggningen gick bra.
Mamma kom på eftermiddagen efter jobbet och hämtade hem lite grejer som och hjälpte mig lite. Sen gjorde jag mig iordning och testade komma upp i rullstolen. Mamma och jag hade gjort upp att kändes det bra så skulle vi på marknaden. Det är nämligen Rocklunda marknad varje vår och höst i Västerås.
Jag ville verkligen gå så var lite nervös innan jag kom upp. Men det gick bra och jag beställde färdtjänst direkt och åkte sen in på marknaden.
Tyckte chauffören var lite rolig som skjutasde in mig. Jag har alltid min permo lite lutad för jag får så fruktansvärt ont när jag sitter rakt.
Och han sa: Fan ligger du ner och kör?
Haha kunde inte låta bli att skratta för det lät så kul.
När jag kom fram så gick jag först lite själv för mamma skulle komma lite senare. Köpte en jätte söt nyckelring som jag tänkte hänga på någon väska. Sen är mamma kom så köpte jag en jacka och en väska. Väskan upptäckte jag till min försvåning sen att den var lite trasig (upptäckte det hemma) Tyckte det var konstigt för jag kollade igenom väskan på marknaden. Dragkedjor och sådant. Men Det var bara en "diamant" borta. Annars fungerar den som vanligt. Jätte snygg tycker jag!
Köpte även brända mandlar och åt thaimat. Brända mandlar är ju ett måste på marknader! Thaimat köpte jag för att jag inte hade ätit något och var så hungrig. Äter asiatisk mat så sällan så jag passade på. Det var verkligen super gott!
Sen strax efter 19.00 åkte jag därifrån. Var verkligen jätte trevligt att komma ut. Har inte varit på marknad på evigheter.
Fick inte in bilderna på vad jag har köpt. Alla andra bilder från mobilen kom upp på datorn men inte marknaden. Får jag fram dem på något sett så kommer bilderna upp senare. Kanske får ta om dem med camen istället eller nåt?

Kommentarer
Postat av: mattias

datorns batteri är helt ur, sätt in laddaren i datorn och vänta en minut då försvinner blinkandet och strömsymbol ska komma över batteri symbolen att datorn laddas

2011-08-27 @ 17:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0