Lördag!

God dag!
Vaknade strax efter 10:00 av mamma. Hon tyckte inte jag skulle sova mer.  Men jag tycker inte som henne. Hehe!
Tycker det är bättre att man får sova ut under förmiddagen och sen vara vaken hela dagen. Sover jag inte så länge som jag vill så är risken stor att jag somnar under tidigare delen av kvällen.
Och då somnar jag verkligen inte till natten os.v..

Jaja, mamma och Sanna är i stallet just nu. Jag hade ju kunnat somna om nu om jag är smart men jag vet inte.. Ligger och äter godis just nu. Det godiset jag köpte igår. Fast jag ska nog käka frukost snart.
Känns inte som en bra start på helgen för mig. Det känns så jobbigt i stumpen. Vätskar mycket igen från samma gammla ställe och så känns det så konstigt i hela stumpen. Det känns liksom ömt.
Det gör mig ledsen. Kan det inte bara få vara bra en dag åtminstonde?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0